199551.jpg
Hilla-äiti ja Aadolf


199556.jpg
Mamin ja poitsun vauhtia

199560.jpg
Taitaa olla sukua toisilleen

199562.jpg
Hilla-äippä


Paljon on ennättäny tapahtua kun viimeksi tänne on kirjoitettu. Viikonloppuna oltiin pojan kanssa Junkkarissa katsastamassa miltä touhu näyttää. Aadolf osaa kyllä olla hienosti vaikka on paljon muita koiria ja ihmisiä. Ei ala räkyttämään ja temppuilemaan vaan katselee valppaana ja rauhallisena mitä ympärillä tapahtuu. Sitten kun väsy koittaa niin laittaa vaan maaten eikä välitä ympärilläolijoista mitään.

Aadolf tapasi äitinsä ja siskonsa Junkkarissa. Äiti-Hilla tunsi Aadolfin heti ja hirveenä alkoi leikkimään. Poika katso, että mitä tuo nainen oikeen meinaa kun yleensä niiltä tulee hammasta :) Hyvä äippä Aatsilla.

Metässä ollaan käyty ja Aatsi on näyttänyt, että ei ole ihan turha jätkä. Se yllätti meidät ja vei pari sataa metriä teerelle kuin vanha koira. Hiipi varovaisesti, pysähti ja ootti että tulkaahan nyt, taas jatko ja pysähty. Sitten viime metreillä ei nähty poikaa pusikon takana kun se oli seisomassa. Yritettiin päästä lähemmäks niin teeret pölähti ilmaan. Aadolf kunnioitti lentoa, mutta sen jälkeen poika kuumeni kunnolla. Saatiin se luokse ja vähän aikaa siinä rauhoteltiin ja uudestaan menoksi.

Aadolf on nyt viiden ja puolen kk:n ikäinen. Junkkarissa mitattiin se ja säkä oli 55cm. Enää ei tarvitse montaa kuukautta kasvaa :)